prośba o poradę - podziękowanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sqleszcz
    Classic
    • 2009
    • 2

    prośba o poradę - podziękowanie

    kriskarp, też obstawiam na serwo
  • maciej336
    Classic
    • 2007
    • 2

    #2
    prośba o poradę - podziękowanie

    Chciałem bardzo podziękować Marekzu , Ziomal i Paf. Wasze uwagi są cenne dla mnie.

    Jak wczesniej pisałem samochód jest poleasingowy i ma przejechane 138 000 km.

    Byłem wczoraj w ASO i zrobili mi przegląd przed kupnem (między innymi podłączyli do komputera). Wykryli następujące rzeczy:

    Do wymiany tuleje wahaczy + geometria ( W ZAWIESZENIU PRZEDNIM)
    W układzie hamulcowym uszczelnienie pompy Wacum
    w układzie napędowym wymiana zaworu kolektora ssącego EGR

    i lekka korozja klapy tylnej. ASO powiedziało że auto nie było bite.

    Jak sądzicie ile może kosztowac zrobienie tego wszystkiego.

    A jeszcze jedno pytanko do Was:

    Chcą ode mnei za tą skodę octavię kombii z 2004 ( data pierwszej rejestracji 04.2004) silnik 1.9 TDI przebieg 138 kkm. 30 500 PLN.

    Jak sądzicie czy cena jest właściwa?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za wasze porady.

    maciej336
    Maciej :)

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Zamieszczone przez maciej336
      w układzie napędowym wymiana zaworu kolektora ssącego EGR
      Szkoda zabawy, bo cena w ASO zabije

      Zamieszczone przez maciej336
      Do wymiany tuleje wahaczy + geometria ( W ZAWIESZENIU PRZEDNIM)
      Bardzo dobre tuleje to koszt ok 150zl + robocizna i geometria. Mozna zakladac tez te z ASO ale nie wiem jaki jest ich koszt. W ostatecznosci Powerflexy, ale to chyba nie bedzie potrzebne.
      Zamieszczone przez maciej336
      W układzie hamulcowym uszczelnienie pompy Wacum
      Nie bedzie to jakies super drogie.

      Rozrzad w tym aucie byl robiony?? Bo przebieg taki, ze juz powinien byc, ale warto sprawdzic :|
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Agamek12
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 9935
        • Ford

        #4
        Re: prośba o poradę - podziękowanie

        Zamieszczone przez maciej336
        Chciałem bardzo podziękować Marekzu , Ziomal i Paf. Wasze uwagi są cenne dla mnie.

        Jak wczesniej pisałem samochód jest poleasingowy i ma przejechane 138 000 km.

        Byłem wczoraj w ASO i zrobili mi przegląd przed kupnem (między innymi podłączyli do komputera). Wykryli następujące rzeczy:

        Do wymiany tuleje wahaczy + geometria ( W ZAWIESZENIU PRZEDNIM)
        W układzie hamulcowym uszczelnienie pompy Wacum
        w układzie napędowym wymiana zaworu kolektora ssącego EGR

        i lekka korozja klapy tylnej. ASO powiedziało że auto nie było bite.

        Jak sądzicie ile może kosztowac zrobienie tego wszystkiego.

        A jeszcze jedno pytanko do Was:

        Chcą ode mnei za tą skodę octavię kombii z 2004 ( data pierwszej rejestracji 04.2004) silnik 1.9 TDI przebieg 138 kkm. 30 500 PLN.

        Jak sądzicie czy cena jest właściwa?

        Pozdrawiam i z góry dziękuję za wasze porady.

        maciej336
        a gdzie robiłeś przegląd i ile zapłaciłeś? Bo też noszę się z zamiarem zanabycia drogą kupna Octavii i chcę ją sprawdzić w ASO...
        Adam... Używam:
        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
        Passek: B6 175KM/366Nm

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #5
          Re: prośba o poradę - podziękowanie

          Zamieszczone przez maciej336

          Byłem wczoraj w ASO i zrobili mi przegląd przed kupnem (między innymi podłączyli do komputera). Wykryli następujące rzeczy:

          Do wymiany tuleje wahaczy + geometria ( W ZAWIESZENIU PRZEDNIM)
          W układzie hamulcowym uszczelnienie pompy Wacum
          w układzie napędowym wymiana zaworu kolektora ssącego EGR

          Chcą ode mnei za tą skodę octavię kombii z 2004 ( data pierwszej rejestracji 04.2004) silnik 1.9 TDI przebieg 138 kkm. 30 500 PLN.

          Jak sądzicie czy cena jest właściwa?

          maciej336
          Cena dziwnie niska - jest to aby cena brutto??

          Kurde u mnie przebieg ponad 200kkm u brata to samo a dalej ori gumy w zawiasie

          mysle ze jeszcze cos innego moze byc zamaskowane chyba ze to calkowity golas jest

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            marekzu, Leca najczesciej te wieksze silentbloki w wahaczach i to jest norma. Moze byc tez tak, ze oboje nawet nie wiecie, ze one juz maja luz, albo ze guma jest popekana w nich. To na pierwszy rzut oka nie widac, trzeba odpowiednio wygiac wahacz z zawieszeniem :diabelski_usmiech
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #7
              Zamieszczone przez marekzu
              Kurde u mnie przebieg ponad 200kkm u brata to samo a dalej ori gumy w zawiasie
              to możesz być pewien że masz silentbloki już dawno do wymiany, do tego na 100% łączniki stabilizatora i gumy że o amorach już nie wspomnę ale to nie ten temat

              Zamieszczone przez maciej336
              Do wymiany tuleje wahaczy + geometria ( W ZAWIESZENIU PRZEDNIM)
              tylne kupuj od seata leona coopry a przednie ORI -zestaw sądzę 3x żywotniejszy a prowadzenie auta bez porównania. Koszt gum ok. 210-220zł do tego wymiana 140zł + geometria ale to już nie u mnie

              Zamieszczone przez maciej336
              w układzie napędowym wymiana zaworu kolektora ssącego EGR
              napisz jaki to silnik jest, jakie oznaczenie???
              Pewnie ASV a tam nie ma się co psuć w EGRze tylko ASO chce parę złotych wyrwać

              Zamieszczone przez maciej336
              Jak sądzicie czy cena jest właściwa?
              cena jest dziwnie niska choć może to cena netto??
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • pleban
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 580

                #8
                dla kupującego cena jak najbardziej właściwa - tylko sprzedający chyba z Armii Zbawienia :szeroki_usmiech
                była O1 1,6 102 KM
                była O1 1,9 TDI 90 KM
                była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                jest Ford Tourneo Courier

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                  Koszt gum ok. 210-220zł
                  Grzes, a to nie sa te same co w intercarsie mozna kupic od Boge?? Przynajmniej jakis czas temu jeszcze byly
                  BTW W cenniku jednego z dilerow znalazlem cos takiego: 8N0407181B 76,2 zł brutto :roll:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • DGW
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 2330

                    #10
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Grzes, a to nie sa te same co w intercarsie mozna kupic od Boge?? Przynajmniej jakis czas temu jeszcze byly
                    szczerze mówiąc śledzę cały czas asortyment IC i jeszcze innych hurtowni i jak do tej pory nie napotkałem na pełne, tylne silentbloki a o takich pisałem
                    Koszt 210-220zł to dwa pełne silentbloki tylne od coopry kupowane w seacie i dwa ori przednie kupowane w ASO skody
                    NFPNorth-West
                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                    WARSZTAT www.dsize.pl
                    ->
                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      dobrygrzeswawa, A napisales o tylnych w rozumieniu tylna belka Moj blad

                      Dwa przednie z Cupry podobno tez da sie wcisnac w wahacz, mowa o tych pelnych
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • DGW
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 2330

                        #12
                        Grześ, mówimy cały czas tylko o przednim zawieszeniu. W wahacz idą dwa silentbloki które są umieszczone > jeden z przodu który nie pasuje od coopry i zakładam Ori ; jeden z tyłu który zakładam od coopry ponieważ jest pełny
                        pewnie o tym wiesz ale jakoś się nie możemy zrozumieć
                        NFPNorth-West
                        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                        WARSZTAT www.dsize.pl
                        ->
                        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #13
                          To jeszcze raz z rysunkiem, moze innym sie przyda

                          Jak rozumie element nr 3 podmieniasz na ten z Cupry lub inaczej po numerze to element z Audii TT 8N0 407 181 B

                          Element nr 4 wstawiamy oryginalny Skody 357 407 182

                          Standardowy element 3 z Skody ma numer 1J0 407 181


                          Znalazlem takie ceny na te elementy w ASO z Lublina
                          8N0 407 181 B - 76,2zl
                          1J0 407 181 - 47,7

                          357 407 182 - 37,8zl

                          Jak widac roznica w cenie nie jest kosmiczna.

                          Wszystkie sa dostepne od reki
                          Załączone pliki
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • DGW
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 2330

                            #14
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Jak rozumie element nr 3 podmieniasz na ten z Cupry lub inaczej po numerze to element z Audii TT 8N0 407 181 B

                            Element nr 4 wstawiamy oryginalny Skody 357 407 182
                            dokładnie tak i nawet te same numery a i ceny podobne
                            NFPNorth-West
                            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                            WARSZTAT www.dsize.pl
                            ->
                            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #15
                              OK, w takim razie przy okazji poleci do do FAQ ktory powstanie, dodam jeszcze oznaczenia elementow z powerflexa jako alternatywa
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              Pracuję...